چگونه عنكبوت ها را دفع كنيم؟

۲۹ بازديد ۰ نظر

۱-اسپري نعنا

 

در واقع عنكبوت ها از بوي نعنا متنفر هستند و در اين زمينه مثل موش ها عمل مي كنند. چند قطره از روغن نعنا را داخل يك بطري اسپري پر از آب بريزيد و اين مخلوط را به داخل خانه اسپري كنيد. اين كار شما باعث مي شود كه عنكبوت ها كشته شوند و محيط خانه نيز بوي بسيار مطلوبي پيدا كند.

 

براي بهترين نتيجه، هر جايي را كه مشكوك به ورود عنكبوت هستيد آغشته به اين اسپري كنيد. چه بهتر كه يك پاك كننده خانگي با بوي قوي نعنا پيدا كنيد و به طور منظم ، خانه را با آن تميز كنيد تا عنكبوت ها را نيز دور كنيد..

 

۲- سركه

اگر نمي ‌خواهيد بيرون برويد و روغن نعنا خريداري كنيد، مي توانيد با استفاده از مواد خانگي اين كار را انجام دهيد. يك بطري اسپري را با سركه پر كنيد. سركه سفيد هميشه براي پاكسازي بهترين گزينه است. سپس آن را روي مناطقي بزنيد كه مسير رفت و آمد عنكبوت ها مي باشد. سركه همچنين پاك كننده عالي محسوب مي ‌شود . بنابراين مي توان سطوح داخل منزل را با آن تميز كنيد و تضمين كنيد كه حشرات وارد محيط خانه شما نخواهند شد.

 

۳-مركبات ميوه

اگر مي خواهيد از شر عنكبوت ها در داخل خانه خلاص شويد و همچنين از بوي ميوه هاي مركبات لذت ببريد، بايد اين موضوع را بدانيد كه عنكبوت ها همانطور كه از بوي نعنا متنفر هستند، از بوي مركبات هم بيزارند. ماليدن پوست پرتقال يا ليمو در مسير رفت و آمد عنكبوت ها يك روش عالي براي جلوگيري از بازگشت آن ها مي باشد. سعي كنيد كه مسيرهاي رد شدن عنكبوت ها مثل مبلمان را با پوست ليمو اسكراب كنيد تا بوي آن به خورد اين لوازم برود و از ورود عنكبوت ها جلوگيري كند.

 

۴-شاه بلوط

 

شايد خودتان عاشق بلوط ها باشيد اما عنكبوت ها از آن ها متنفر هستند. كافي است كه چند عدد بلوط را در كنار پنجره يا در مسير رفت و آمد عنكبوت ها قرار دهيد. اگر بتوانيد به طور منظم اين كار را انجام دهيد، عنكبوت ها را براي هميشه از خانه خود بيرون مي كنيد. استفاده از بلوط براي تزيين در فصل زمستان بسيار عالي مي باشد . شايد قرار دادن بلوط به اندازه روش‌هاي ديگر موثر نباشد اما مي توانيد براي تزئين هم كه شده، مقداري از آن ها را جمع آوري كرده و در طولاني مدت متوجه دفع عنكبوت ها شويد.

 

۵-خاك دياتومه

 

خاك دياتومه يكي از بهترين راه هاي موثر و گياهي براي خلاص شدن از شر حشرات مي باشد و فرقي ندارد كه اين حشرات عنكبوت باشند يا حتي ساس . پودر خاك دياتومه مي تواند هر گونه حشره تخريب كننده در منزل شما را از بين ببرد.

 

زماني كه يك حشره از خاك دياتومه حركت مي ‌كند ، پودر خاك باعث ايجاد برش هايي در بدن او مي شود. در نتيجه مايع درون بدن او به بيرون نشت مي ‌كند و اين حشره از بي ‌آبي، جان خود را از دست مي دهد . براي بهترين نتيجه مقداري از اين ماده را در مسير رفت و آمد عنكبوت ها قرار دهيد. مي توانيد يك لايه نازك از اين ماده را لاي درز پنجره ها بريزيد و حشرات و عنكبوت ها را از ورود به منزل دور نگه داريد.

براي مطالعه ادامه مطلب كليك كنيد...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.